By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du en strukturert og analytisk person med lidenskap for lagerstyring, varekost og logistikk? Vi søker en Logistikk- og Innkjøpsansvarlig som skal ha helhetlig kontroll over lager og innkjøp, sikre god vareflyt og bidra til økt lønnsomhet i vår servicevirksomhet. Rollen krever strategisk tenkning, evne til å forhandle med leverandører og ha et skarpt øye for optimalisering av kostnader og prosesser.
Om rollen
Som vår nye Logistikk- og Innkjøpsansvarlige vil du være ansvarlig for å sikre at vi har riktige varer tilgjengelig til enhver tid, samtidig som du holder kostnadene nede. Du vil jobbe tett med økonomiavdelingen for å analysere varekost og lagerbeholdning, samtidig som du samarbeider med våre avdelinger Flåte, Salg og Utleie for å sikre at vi møter både interne og eksterne behov.
I denne rollen vil du optimalisere innkjøp, forhandle med leverandører og utvikle effektive lagerstyringssystemer for våre service og utleie avdelinger. Du blir også en viktig del av ledergruppen i serviceavdelingen og vil delta i møter på tvers i virksomheten for direkte rapportering av nøkkeltall, og som ansvarlig initiativtaker for kontinuerlig forbedring.
Arbeidsstedet ditt vil være på Skøyen, men da vi har lager ved flere av våre avdelinger på Østlandet, vil du også jevnlig besøke disse lokasjonene.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en person med erfaring og relevant høyere utdanning innen logistikk, lagerstyring eller innkjøp, samt god økonomisk forståelse og analytiske evner. Du trives med å jobbe strategisk, samtidig som du har en operativ tilnærming til lagerdrift. Gode samarbeidsevner og evnen til å drive frem effektive løsninger er viktig i denne rollen. Arbeidsmiljøet vårt er viktig for oss, så du må være av typen som bidrar til at du og dine kollegaer lærer, utvikler seg og har det hyggelig på jobb.
Vi tilbyr
En sentral rolle i en spennende og utviklingsorientert virksomhet, hvor du får mulighet til å påvirke og videreutvikle vår lager- og innkjøpsstrategi. Vi har konkurransedyktige betingelser, inkludert gode pensjon og forsikringsordninger, nye lokaler, god kantine, sosiale arrangementer og alt annet du bør kunne forvente av en god arbeidsgiver.
Høres dette ut som en stilling for deg? Send oss din søknad og CV i dag, eller tak kontakt hvis du ønsker å vite mer om stillingen!
Nøkkelord | Logistikk, Lageranalyse, Lager, Lageradministrasjon |
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Logistikk / Lager |
Alternativ bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Rental Group Norway |
Karenslyst Allé 6 | |
0278 Oslo | |
Nettside | rentalgroup.no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 02.03.2025 |
Arbeidsplass | Skøyen |
Tittel | Logistikk- og Innkjøpsansvarlig |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Helge Løvenskiold Servicedirektør Helge.Loevenskiold@rentalgroup.com +4790115744 |